Kalendář na 2021

Zde najdete všechny potřebné informace kolem ročníku kalendáře na rok 2021. Začneme podmínkami a popisem průběhu organizace, pokyny kolem přihlašování, dále zde najdete informace o odměnách pro autory vybraných obrázků a také návod, jak si kalendář objednat. Pro lepší orientaci v přihlášených obrázcích použijte níže filtrování podle jména autora obrázku. Pokud se potřebujete podívat, které obrázky už v kalendáři byly (a tedy nemohou být zařazeny znovu), mrkněte se prosím do Archivu.

Díky a budu se těšit! V případě nejasností nebo nesrovnalostí mi libovolným způsobem pište.

~ Samantha
artOfSamanthaDragon@gmail.com

Obsah

Průběh a pravidla

Podoba

Termíny

Přihlašování obrázků

Požadavky na obrázky
Šablony

Pro ulehčení výběru nejlepšího výřezu a kontrolu velikosti obrázků jsem připravila šablony na všechny pozice v kalendáři. Stahujte níže jednotlivě nebo zde všechny najednou. Po stažení rozbalte ZIP soubor, v textovém dokumentu najedete instrukce ke správnému použití šablon.

Postup přihlášení obrázků

Přihlášení i letos probíhá formou e-mailu na adresu artOfSamanthaDragon@gmail.com s předmětem obsahujícím slova „stolní kalendář“ a následujícím obsahem:

  1. přihlášené obrázky v tiskové kvalitě (pokud se obrázek vztahuje ke konkrétnímu dni, napište to prosím)
  2. komentář k jednotlivým přihlášeným obrázkům s výběrem kategorie Jaro, Léto, Podzim, Zima nebo Univerzální (pouze za účelem zpřehlednění hlasování, bude v této kategorii umístěn pro hlasování) – titulní obrázek je bez kategorie
  3. obrázkovou ikonu o rozměru 236 × 236 pixelů pro autorskou stranu (náhled z minulých ročníků)
  4. údaje pro autorskou stránku (e-mail a jeden web – osobní, FB, dA nebo cokoliv jiného)
  5. případný souhlas majitele charakteru na obrázku

Není nutné přihlašovat všechny obrázky najednou, můžete klidně posílat po částech nebo již přihlášený obrázek aktualizovat. Za přihlášený ale bude považovaný pouze takový obrázek, od kterého budou zaslána tisková data.

Pro zjednodušení nebude letos nutné zdvojeně přihlašovat obrázky i přes fórum. Přehled aktuálně přihlášených obrázků je k nalezení ve speciální sekci webu (níže).

Hlasování o výběru a umístění obrázků

Hlasování bude i letos probíhat opět přihlášením se do hlasovátka. Počítání hlasů, výběr obrázků a určení jejich pořadí bude fungovat stále stejně - tj. obrázky s celkově nejvyšším počtem hlasů rozmístit podle nejlepší shody hlasujících. Čím více hlasujících, tím lépe, tak se nestyďte a přihlašte se! Po přihlášení do poroty a otevření hlasování vám na e-mail zašlu přihlašovací údaje a pokyny.

Odměna pro autory obrázků

Je asi celkem logické, že autorům obrázků, které činí tento kalendář tak unikátním, je třeba za jejich vložená díla nabídnout alespoň malou motivační odměnu. V dřívějším ročníku se ukázalo, že odměna formou kalendáře zdarma úplně nefunguje, letos proto (i po diskuzích před minulým ročníkem) chci zavést jednoduše finanční odměnu. A to férově za každý umístěný obrázek a za každý prodaný kus kalendáře.

Výše odměn

Celková výše odměny bude snadno vypočtena následovně: [počet prodaných kusů kalendáře] × [počet unikátních obrázků v kalendáriu] × [odměna za umístění obrázku v kalendáriu]. Například - pokud se kalendáře prodá 35 kusů, vy máte uvnitř jeden obrázek, bude vám příslušet odměna 35 Kč; pokud by se umístily 3 obrázky v kalendáriu, tak bude výše odměny: 35 kalendářů × 1 Kč/obrázek × 3 obrázky/kalendář = 105 Kč. A pokud máte navíc ještě ilustraci na titulní straně, tak se odměna navýší o: 35 kalendářů × 2 Kč/titulka = 70 Kč.

Odměny budou po skončení prodeje (tj. někdy před koncem roku) vypočteny a rozeslány na účty autorů. S autory ze Slovenska se budeme muset domluvit individuálně, podle vzájemných možností (PayPal, účet atd.).

Cena kalendáře a poštovné

(přesné ceny kalendáře a za poštovné budou doplněny později)

Cena kalendáře pokrývá náklady nutné na fyzickou výrobu kalendáře – tedy tisk, řezání, výrobu stojánku a vazbu. Letos nově je cena kalendáře navýšena pouze o odměny autorům obrázků, přesný rozpis částek najdete v sekci odměn. Na organizaci projektu, přípravu grafiky, zajištění výroby, přípravu a provoz webu atd. nejde z vybraných prostředků nic.

Objednání kalendáře

Předobjednání

Předobjednání proběhne bezprostředně před ostrým objednáváním kalendářů za účelem určení ceny kalendáře. Cena kalendářů je výrazně ovlivněna tím, kolik se jich vyrobí v jedné várce. Nahlášením vážného a reálného zájmu o daný počet kalendářů bude možné stanovit kolik se přibližně bude kalendářů vyrábět – a tedy jaká bude jejich cena.

Jednoduše řečeno:

Předobjednávka = ohlášení vážného a reálného zájmu o daný počet kalendářů

Pro vaši přibližnou představu, ročníku 2019 se mezi členy infa prodalo 29 ks stolních kalendářů, ročníku 2020 se členům prodalo 40 ks.

Objednání a platba

Na základě předobjednaného množství kalendářů bude stanovena cena za kus kalendáře. Závazné objednání se pak skládá ze dvou kroků:

  1. Zaplacením za příslušný počet kalendářů, které si přejete dostat
    1. Částka: Cenu za kus kalendáře vynásobte vaším počtem kusů a přičtěte odpovídající poštovné
    2. Účet: 479724093/0300 (POZOR, nejedná se o účet Draci.info)
    3. Variabilní symbol:
    4. Poznámka: do poznámky prosím připište svojí přezdívku na Draci.info
  2. Zasláním vzkazu/mailu obsahujícího následující informace:
    • Objednaný počet kusů kalendáře
    • Způsob převzetí – pošta/Zásilkovna/PPL/osobně (pokud chcete kalendář doručit poštou, připojte jméno a adresu | pro PPL potřebuji jméno, adresu a telefon | pro Zásilkovnu na výdejní místo potřebuji jméno, telefon a číslo/adresu výdejního místa) | osobní předání po domluvě u mě (Praha 5 Košíře nebo Praha 6 Vokovice) případně na sletu (detaily se budou řešit ve fóru)

Přijetí platby budu samozřejmě vzkazem/mailem potvrzovat, případné nedostatky a dotazy řešit také po vzkazech. Pokud by někdo chtěl/potřeboval doklad, tak ať dá vědět ideálně rovnou v objednávacím vzkazu.

Pokud se najde zájemce o platbu a zaslání na Slovensko, budeme to muset vyřešit individuálně.

Přihlášené obrázky